Notebook szerviz – Notebook javítás

Notebook szerviz

“Minden ami notebook” – Márkafüggetlen notebook szerviz Budapest budai oldalán.

Az elmúlt évek működése során visszatérő felvetés, érdeklődés tárgya volt, hogy notebook szerviz tevékenységünk kizárólag Toshiba termékekre korlátozódik-e, vagy más notebookokkal is foglalkozunk. Ügyfeleink igényeinek megfelelően bővítettük szolgáltatásainkat a nem Toshiba márkájú notebookok garanciaidőn túli igényeinek ellátásával!

Márkafüggetlen notebook szerviz Budapest: Gyártók logói

Márkafüggetlen notebook szerviz Budapest: Gyártók logói

Márkafüggetlen notebook szerviz szolgáltatásaink: Acer, Asus, Dell, Fujitsu-Siemens, Hp-Compaq, IBM-Lenovo, LG, Packard Bell, Panasonic, Philips, MSI, Samsung, Sony, Toshiba gyártójú notebookok, laptopok, netbookok javítását vállalja gyorsan, szakszerűen, garanciával. Szervizünk bevizsgálási díjat nem számít fel! A szervizbe behozott készülékek javítása az előzetes árajánlat elfogadása után történik. Az Atlantis notebook szerviz Budapest minden részéről várja ügyfeleit, készséggel áll minden kedves meglévő és leendő ügyfele rendelkezésére.

A Minden, ami notebook mottónk is azt sugallja, hogy ügyfeleink fordulhatnak hozzánk bármilyen típusú notebook, laptop javítással, karbantartással, hardverbővítéssel, szoftvertelepítéssel kapcsolatos problémákkal vagy akár csak egy jó tanácsért! Laptop szervizünk mindenféle notebook, netbook  alkatrészek kereskedelmével is foglalkozik. Bármilyen alkatrészre, töltőre, akkumulátorra van szüksége, munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére személyesen, telefonon vagy online kapcsolat felvétellel!

Cégünk 20 éves szakmai tapasztalattal és szerviz gyakorlattal rendelkezik!

Szerviz technikusaink sokéves szerviz tapasztalatának köszönhetően az összes ismert problémára ismerik a megoldást, legyen szó egy egyszerű cseréről : notebook akkumulátor vagy notebook kijelző csere, laptop kijelző csere – vagy egy komolyabb „újraélesztésről”. Szervizünk notebook alaplap javítással is foglalkozik, mely sok esetben megoldást jelent az alaplap hibás készülék javítása során.

Az Atlantis Notetebook szerviz Budapest 3. kerületében, Óbuda főútján a Pacsirtamező utca 19.-ben található.

Gyakori meghibásodások – notebook szerviz javításaink

Notebook USB port csere
A laptop készülékek könnyen meghibásodó részei az USB portok. A laptop csatlakozó műanyag vezető lemezkéje könnyen kitörik, így cserére van szükség.

Laptop billentyűzet csere
Ha a notebook billentyűzet beázik vagy tönkremegy szervizünkben kicseréljük. A billentyűzet cseréje megvárható.

Laptop touchpad csere
Amikor nem működnek a notebook gombok, ugrál az egér, nem érzékel semmit a touchpad, ki kell cserélni a touchpadot.

Folyadék került a laptopba
Azonnal szüntessük meg a notebook áram ellátását, húzzuk ki az adaptert és vegyük ki az akkumulátort. A folyadék okozta oxidáció jelentős károkat okozhat a notebookban, ezért lényeges, hogy minél előbb notebook szervizbe kerüljön a készülék.

Notebook burkolati elem javítás, csere
Burkolati hibák legtöbbször mechanikai behatástól keletkeznek. Ha a zsanér a burkolatot kezdi szétfeszíteni, akkor a burkolatot cserélni kell. A laptop leejtéséből, vagy természetes elhasználódásból illetve egyéb konstrukciós hibából eredő meghibásodások.

Laptop zsanér javítás
Amikor a notebook zsanérja – kopás következtében – már nem képes megtartani a notebook kijelzőjét, szükségessé válik a zsanér csere.

Notebook kijelző csere:
Laptop törött LCD kijelző csere: Szolgáltatásaink közül leggyakrabban előforduló javítás a laptop kijelző csere.A notebook legfontosabb egysége a kép megjelenítéséért felelős kijelző. A kijelző érzékeny pontja notebookunknak, ezért gyakran előfordul, hogy leejtés, nyomás, ütés vagy külső eszköz hatására a kijelző bereped, eltörik. Repedés, törés vagy beázás következtében a kijelző tönkremegy.  A laptop LCD javítások több mint 90%-a laptop kijelző eltörése miatt történik. Ezt a hibát a kijelző cseréjével lehet megoldani.  Szervizünkben kijelző cserét néhány órán belül vállalunk.

Notebook  kijelző csere – törött laptop LCD kijelző csere – folyamata

  • Notebook áramtalanítása: A laptop kijelző cseréhez első lépésben kivesszük az akkumulátort a laptopból. A készüléknek kikapcsolt, illetve áramtalanított állapotban kell lennie a kijelző csere teljes időtartama alatt.
  • LCD keret leszerelése: A következő lépésben lepattintjuk a notebook monitor részén a notebook körül található műanyag keretet a megfelelő csavarok kicsavarozását követően.

  • Laptop kijelző kiszerelése: Ezek után következik a laptop kijelző kiszerelése a tartó zsanérok rögzítésének kicsavarozásával, majd az LCD kábel és az inverter kábel eltávolítása következik.

  • Laptop kijelző beépítése: Majd a kijelző kiszerelését követi az új kijelző beszerelése, majd annak tesztelése: laptop LCD kijelző fényerő, kontraszt, pixelhiba, fény egyenletesség, stb.

  • Notebook összeszerelése: Végül kollégáink összeszerelik a készüléket és kiállítják a garanciajegyet.
  • Laptop kijelző csere garanciával: Minden típusú notebook kijelző cserére teljes körű garanciát vállalunk, melynek időtartalma 12 hónap. Az általunk beszerelt notebook LCD kijelzők a legmagasabb minőségi osztályból származnak. Ha a garancia időn belül bármilyen probléma akad a laptop LCD kijelzővel – mechanikai sérülések kivételével – kollégáink díjmentesen elvégzik a laptop kijelző cserét.

Az LCD kijelző cikkszámából minden fontos paraméter kiderül, felbontás, vezérlés, csatlakozó mérete és típusa. Természetesen minden általunk cserélt notebook kijelző pixelhiba mentes amire garanciát vállalunk. A notebook kijelző csere ára tartalmazza az új kijelzőt és a beszerelést. A laptop kijelző csere ára több paraméter függvénye. Amennyiben pontos árat szeretne kapni a kijelző cserére, kérjük vegye fel a kapcsolatot szervizünkkel elérhetőségünk valamelyikén. Munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére.

Laptop inverter hiba
Bekapcsolást követően halvány lesz a kép vagy eltűnik, esetleg vibrálni kezd. Ebben az esetben a kijelző háttér világításáért felelős inverter hibásodott meg. Cserére van szükség.

Notebook szalagkábel hiba
Amikor a laptop kijelző mozgatására elsötétedik a kép, valószínűleg az alaplap és a kijelző közötti szalagkábel sérült meg vagy szakadt el. A szalagkábelt ki kell cserélni.

Laptop memória hiba
Amikor a számítógép kék halállal leáll, lefagy, ezt okozhatja a notebook memória meghibásodása is. A hiba memória modul cserével orvosolható.

Notebook alaplap javítás
A laptop fő része az alaplap. Amikor a laptop nem kapcsol be vagy lefagy, a kijelzőn vonalak, csíkok jelennek meg valószínűleg az alaplap hibásodott meg. Az esetek nagy részében megoldást jelent a csere nélküli alaplap javítás.

Szolgáltatások

  • Laptop tisztítás – karbantartás
  • Notebook ventilátor csere
  • Laptop töltő csere, AC adapter csere
  • Laptop akkumulátor csere
  • Notebook töltő csatlakozó csere
  • Laptop kijelző csere, notebook törött kijelző csere
  • Laptop billentyűzet csere (beázott, hibás)
  • Notebook törött notebook zsanér csere , műanyag elemek cseréje
  • Alaplapi zárlatok, töltő áramköri hibák javítása, notebook alaplap javítás
  • Memória csere/bővítés
  • HDD/SDD csere/bővítés
  • CD/DVD meghajtó cseréje
  • USB, LAN, Audio csatlakozó cseréje

Gyakori kérdések

Milyen időközönként kell az asztali számítógépemet / laptopomat portalanítani? Kell-e egyáltalán?
Igen, kell! Portalanítás alatt a gép alkatrészeinek és belsejének takarítását értjük. Porszívóval soha ne takarítson számítógépet, helyette használjon magasnyomású sűrített levegős sprayt! Amennyiben Ön nem tapasztalt felhasználó, úgy a takarítást bízza szakemberre! A takarítás ajánlott gyakorisága környezetfüggő, de érdemes 3-4 havonta megejteni. 1 évnél régebben takarított számítógép esetén általában fennállhat a veszélye egyes alkatrészek meghibásodásának, ezért a karbantartás elvégzése legalább évente javasolt!
Ugyanaz vonatkozik a laptopokra, mint az asztali gépekre. Laptop pormentesítését viszont bízza mindenképpen szakemberre az eszközök komplexitása miatt!
Szabad-e egyszerre több vírusirtó programot használnom? Félek a fertőzésektől.
Semmiképpen ne használjon több vírusirtó programot egyszerre! Mindenképpen ajánlott valamilyen vírusirtó alkalmazás használata, de több ilyen alkalmazás egyidejű futtatása a rendszer instabil működéséhez és lelassulásához vezethet!
Nem működik az internet kapcsolatom, mit tegyek?
Amennyiben rendelkezik otthon routerrel , úgy áramtalanítsa az internetkapcsolathoz használt modemet és a routert, majd fél perc elteltével kapcsolja vissza. Router hiányában csak a modemet áramtalanítsa. Várjon 5 percet, majd próbálja újra használni az internetkapcsolatot a szokott módon.
Ellenőrizze, hogy nem aktív-e olyan tűzfal, vagy egyéb biztonsági program, ami a kapcsolódást blokkolhatja. Ellenőrizze a számítógép és router / modem közötti kábeles összeköttetést. Amennyiben semmi nem vezetett eredményre, úgy lehet, hogy hardverhiba, vagy a szolgáltató hálózatának bizonytalansága okozza a kapcsolat hibáját.
Bekapcsolás után a gép sípol és nem indul el, mi történt?
Valószínűleg a gép túl poros, vagy valamelyik hardver elem meghibásodott, esetleg nem megfelelően illeszkedik a helyére. Érdemes első körben megvizsgálni a számítógépben levő hardvereket, és csatlakozókat. Amennyiben minden a helyén van, és illeszkedik, de nem indul el a gép, akkor forduljon szakemberhez.
A gép egyáltalán nem kapcsol be, mi ennek az oka?
Ellenőrizze a tápcsatlakozó csatlakozását (nagy fekete kábel, amely a számítógép tápegységébe csatlakozik), majd próbálja meg újra bekapcsolni a számítógépet. Ha nem sikerül, akkor valószínűleg a számítógép tápegysége vagy alaplapja ment tönkre, ritka esetben a bekapcsoló gomb.
A laptopom, notebookom, telefonom, tabletem kijelzője megrepedt, betörött. Mit tegyek?
Sok esetben fordul elő mobil eszközöknél, hogy a kijelző megsérül, betörik. A kijelzőt tartó zsanérok is elfáradhatnak egy idő után. Sajnos ilyen esetben a kijelzőt cserélni kell, amelynek elég komoly költségvonzata van. Régebbi eszközöknél, lehet, hogy drágább a kijelző, mint amennyi az eszköz piaci értéke.
Nem tölt a laptopom, notebookom, telefonom, tabletem. A notebook javítás segít rajta? Mi lehet a gond?
Ebben az esetben valószínűleg a készüléktöltő adaptere, vagy tápcsatlakozója hibásodott/sérült meg. Rosszabb esetben a készülék alaplapjának is lehet a hibája a jelenség. Sajnos gyakori hiba mobil eszközök esetén a gép adapterének meghibásodása, vagy sérülése. Nagyon fontos, hogy házilag soha ne próbálkozzon az adapter megjavításával, mivel a helytelen javítás fizikai meghibásodáshoz vezethet! Néhány esetben megsérülhet az adott mobil eszköz tápcsatlakozója is. Ez leginkább nagy erőhatás miatt következik be. Például a gépet töltés közben véletlenül leejti a tulajdonosa.
Túl hangos a gép, kerregő hangot ad. Mi a megoldás?
A kerregő hangot általában az elhasználódott ventilátorok okozzák. Mindenképpen érdemes a gépet minél hamarabb átnézetni, mert esetlegesen a hang megszűnése nem feltétlenül azt jelenti, hogy a probléma megoldódott, hanem azt, hogy az adott ventillátor megállt. A ventilátorok felelősek a levegő áramoltatásáért a számítógépen belül, ezért cseréjük bizonyos időközönként szükséges. A hibás és nem jól működő ventilátorok a gép túlmelegedését és egyes alkatrészek meghibásodását idézhetik elő!
Windows operációs rendszert használok és egy kék képernyőn fehér betűvel hibaüzenet jelenik meg. Mi ennek az oka?
Gyakori jelenség Windows operációs rendszereknél az úgynevezett „kékhalál”, amely több probléma miatt is megjelenhet a képernyőnkön. A „kékhalált” okozhatja egy meghibásodott alkatrész, egy hibás program, de akár vírus is.
A számítógépem szokatlan dolgokat csinál, böngészőm kezdőlapja megváltozott, mindenfajta számomra ismeretlen program jelenik meg a legkülönbözőbb helyeken. Mi ez?
Amennyiben a számítógépünk szokatlan dolgokat művel, úgy nagy eséllyel egy vírus, vagy valamilyen nem kívánatos program keseríti meg az életünket. Sok esetben például biztonsági programnak adják ki magukat a kártékony alkalmazások, ezzel megtévesztve a gyanútlan felhasználókat. A vírusoknak rengeteg fajtája van, és több millió vírus létezik a világon, amelyek más és más módon bosszantanak bennünket. Vannak olyan programok, amelyek inkább csak megviccelni szeretnék a felhasználókat, de vannak olyanok is, amelyek komoly adatvesztéseket is okozhatnak.
A számítógépem, laptopom, notebookom, telefonom, tabletem már egy ideje nagyon lassú. Miért lassult le?
Leggyakrabban a fölöslegesen induló vagy futó illetve beragadt alkalmazások, és az ennek következtében betudható kevés memória idézi elő az eszközök lelassulását, de előfordulhat az is, hogy az eszköz valamelyik hardvere meghibásodott. Sok esetben a gép túlzott lelassulását vírusok vagy egyéb nem kívánatos programok is okozhatják. Ritkább esetben a túlmelegedés idézi elő a jelenséget.

Laptop szerviz Budapest: Gyakori kérdések

Notebook szerviz: Gyakori kérdések