Toshiba szakszerviz – notebook szerviz – laptop szerviz – Budapest – Buda – Óbuda – 3. kerület
Általános vállalási feltételek
A készüléken lévő adatokért (az adathordozó tartalmáért) semmilyen felelősséget nem vállalunk. Kérjük, minden esetben mentse le adatait, mielőtt a készüléket javításra átadná!
A Munkalap egyben átvételi elismervény. Ezért kérjük, hogy minden esetben ellenőrizze az ott szereplő bejegyzéseket, mert tévedésekért, elírásokért felelősséget nem vállalunk
Az átvétel során nem jelzett, ill. nem tapasztalható hibákért, sérülésekért felelősséget nem vállalunk
A készüléket esetleges tartozékaival együtt csak jelen munkalap ellenében áll módunkban kiadni. A Munkalap elvesztése, olvashatatlanná válása esetén akkor áll módunkban kiadni, ha az Átvevő személyi igazolvánnyal bizonyítja, hogy ő a Munkalapon szereplő Megrendelő.
Az árajánlat megbeszélése során munkatársunk a várható elkészülési határidőről is tájékoztatja a Megrendelőt. Ezek az adatok tájékoztató jellegűek, indokolt (pl. alkatrész-ellátási probléma) esetben a Szolgáltató jogosult azt meghosszabbítani. Általános esetben a vállalási határidő 14 nap.
A Szolgáltató kizárja a felelősségét a közvetett és/vagy következménykárok vonatkozásában, elmaradt hasznokért, ill. a használatkiesésből eredő károkért is.
A munka befejezéséről a meghatározott elérhetőségeken értesítjük Megrendelőinket. Az első értesítést követően a Munkalapon szereplő tételeket 90 napig díjmentesen tároljuk, ezután a Munkalapon szereplő tételeket értékesíthetjük. Amennyiben a Megrendelő nem elérhető, az első sikertelen értesítés időpontjától számítandó a határidő.
Az oldalon feltüntetett árak minden esetben bruttó árak, amelyek tartalmazzák a jogszabályban meghatározott mértékű általános forgalmi adót.
Az általános szerződési feltételekkel nem szabályozott kérdésekben a Ptk. vállalkozási szerződésre vonatkozó szakaszai az irányadóak. A felek jogvita esetén kikötik a Pesti Központi Kerületi Bíróság kizárólagos illetékességét.